Vilken underbar dag! Jag och Johan

0-29ce42c2e6d32f20384a7127739a36d6.png

Kolla varifrån!

Vilken underbar dag! Jag och Johan har spenderat hela dagen uppe i och kring eiffeltornet. Vi kom dit vid ettiden på dagen och valde att gå upp för de ca 700 stegen mot plattform 2. Väl där tog vi hissen upp till toppen och vilken utsikt det var. Man såg verkligen hela Paris där och alla dess sevärdheter. Efter det åkte vi ner och gick till en affär och handlade lite småplock som min mor skulle uttryckt sig. Det blev tillslut pannkakor, iste, nötter, ost, skinka och lite kakor. När vi handlat gick vi till parken brevid tornet och hade picknick. Satt där och åt och njöt med utsikt över eiffeltornet. När vi var klara och hade suttit någon timme gick vi en promenad runt i Paris och kollade lite. Sedan köpte vi lite öl och gick tillbaka till parken och satt där till de blev mörkt. För jag ville se tornet på natten. Det blev en riktigt skön dag som man njöt mkt av. Kvällen avslutade vi på hotellrummet med kina take away. Men nu ska man sova typ. Ha de gott. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0