Länge sen

Hej igen!
Efter att jag kom hem från tågluffen som förövrigt bjöd på lite dramatik sista biten hem så har jag varit upptagen med andra saker än bloggen. Men för att komma till sista tågresan så var det faktiskt så att det var någon som hoppade framför tåget under vår sista sträcka så vi blev stillastående ett bra tag. Men vi hade ändå planerat så bra att vi skulle ha många timmar till godo innan vårt tåg gick så det var lugnt ändå. Vi fick iaf åka till ett annat ställe och byta tåg för tågföraren ville väl inte längre åka vidare efter olyckan som inträffade. Men ca 3 timmar senare än det var tänkt rullade vi in på Berlin Central. Där åt vi middag på donken innan vi åkte vidare till flygplatsen. Väl där sov vi i några timmar på bänkar och sedan på morgonen så checkade vi in och satte oss och vänta. Sedan när vi skulle boarda planet så hade jag och Johan blandat ihop våra biljetter så jag trodde min var borta. Då sprang jag över hela flygplatsen till platsen vi suttit men där var de inte så fick springa tillbaka igen och då insåg vi att Johan bara hade lagt de i fel ficka. Lite läskigt sådär med minuter till avfärd. Men allt löste sig och kom hem bra.

De senaste dagarna har jag varit med Jonas och vi har handlat massa grejer till mitt rum. Så har satt upp en diodslinga ovanför min säng och sedan köpt lite blommor och gjort det snyggt på min hylla. Är riktigt nöjd med resultatet som ni ser här.




Som ni ser så skiftar dioderna färg. Är riktigt nöjd med resultatet. Har även likadant under sängen som skiftar i takt med de som visas på bilderna.

Annars i helgen har jag varit med TF, Danne och Tisjö som jag även sov hos en natt. Vi var ute på apberget och i rålis men det spåra lite kan man väl säga.

Men nu ska jag till Jonas igen och skjuta luftgevär som jag också köpt i helgen. Hej så länge.

Förresten så måste jag säga att det är fan jävligt roligt att hänga på Ikea. Det finns så mycket sköna grejer som man bara vill köpa för att göra det snyggt hemma. Kommer bli farligt när jag skaffar egen lya. Kommer va där varje helg typ som alla andra Svensson familjer. Måste även tipsa om alla snygga milfs som hänger där, väl värt ett besök en regnig lördag. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0