Finland nästa

Ikväll avgår färjan mot Finland och Åbo för min del. Ska med familjen till Närpes i norra Finland. Vi ska hälsa på hos några goda vänner till familjen. Vet inte om jag ser fram emot de speciellt mycket då Fernando som jag brukar umgås med inte är där. Men men man får se till att göra det bästa utav situationen och ha så roligt man kan. Ska iaf bli nice att åka båt, får se om man träffar på någon man känner.

Igår var en bra dag på många sätt, började med att sms terra min kusin som älskar att sova långt in på dagen. Gärna så pass länge att middagen är färdiglagad och redo att ätas innan kvällens händelser börjar ta fart. Men igår lyckades jag iaf få upp honom samt med honom till golfbanan. Det blev en trevlig niohålsrunda på Hässelby innan vi drog hem till honom. Där bänkade vi oss framför PS3 och körde Fight Night i några timmar. Det var ett sjukt roligt spel och blev jävligt taggad på att köpa både ny tv och ett PS3. Men får se hur det blir med det. Måste först bestämma mig hur jag ska göra i höst och sedan får ekonomin spela sin roll. Men nog om det, efter jag lekt färdigt med Chippen så drog jag vidare till TF. Där satt vi på hans baksida tillsammans med Danne, Tisjö och Rasmus och snacka och hade det allmänt gött. Sedan blev det även en del TV-spel där med i form av Mario-cart. Det var iaf en sjukt rolig kväll tillsammans med pojkarna innan jag nu ska bege mig vidare.

Har förövrigt betalat resan till Magaluf den 13e nu så det finns ingen återvändo för det heller. Ska bli sjukt roligt, ska dit med Tobbe som va med på luffen samt 3 andra grabbar från laget. Men nu ska jag packa i ordning det sista innan vi ska dra. Ha de bra alla. Hej!

Kommentarer
Postat av: Tebrand

Två rättelser: 1. Jag heter Jesper Tebrand, inte "annan grabb från laget". 2. Vi åker den 15:e Augusti!



Annars skönt att du äntligen börjar tagga till. Ha så kul i Finland!



Tagga Maggan!

2009-07-16 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0