Väsjö

Kom hem från jobbet och var helt sjukt sugen på att åka skidor igår. Drar iväg lite sms till Martin och frågar om han vill med. Svaret jag fick var "nej, jag har inte råd." Anledningen är att han går på KTH = får inte så mycket pengar över, samt att han sparar till en kamera. Jag tjatar på som fan iaf och snackar om att 80 kr är inte mycket osv. Till slut efter lite eftertanke så inser jag ju att som sagt 80 kr är inte mycket så jag bjuder honom på liftkortet så vi kommer iväg. Det brukar alltid jämna ut sig i längden ändå.
Vi kommer iaf till backen, köper liftkort och sen åkte vi till de stängde 22.00. Var sjukt roligt! VILL ÅKA MER!
Är iaf uppe i 11 skiddagar nu denna säsong. En liten slags tävling mellan mig och Martin om vem som kan få ihop flest och han leder på sina 16 för tillfället.

Idag har jag bara jobbat än så länge, lär väl inte hända så mycket mer spännande saker idag. Sjukt stressigt på jobbet nu då det ska vara klart på måndag. Men det borde lösa sig hoppas jag.

Nej nu kallnar maten, vi hörs!
Hej


(bild från Sidsjöbacken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0