Torsdag

En ny dag har snart nått sitt slut och det har varit en lång torsdag. Upp kl 05.00 sedan åka till kista, jobba där halva dagen sedan till valhallavägen och sen hem. Fick iaf sällskap med Johan hem så det var nice. Sen när han klev av så somna jag direkt och vakna precis när bussen svängde in på min busshållplats. Jävla tur det hade inte orkat gå en till hållplats.
Sedan var det direkt till datan och satte in pengar på kortet. För idag köpte jag en Ipod Classic 120 GB svart. Ska bli kul att testa den imorgon, känns även som att man aldrig kommer kunna fylla den.

Men direkt efter köpet så var det iaf hem och äta som gällde sedan träning. Dagens träning var SJUKT jobbig. Vet inte vad som gjorde den så jobbig men var länge sedan jag var så trött. Glömde väga mig så vet inte hur jag ligger till. Får bli på söndag om vi inte har tidig match då.

Men time to sleep. Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0