Måndagen

Vaknade 05.00 idag och åkte till jobbet med Johan och PA. Det blev bil så kom dit kl. 06.00, en timme innan vi började. Men vi åt frukost och satt och chilla så det var rätt skönt. Annars var det lugnt på jobbet, knega på som vanligt, inget speciellt.
Sen fick vi även åka bil hem och då somnade man såklart i bilen. Trötta som fan, både jag och Johan.
Väl hemma var det bara att äta och packa väskan för sen var det dags för terminens första träning och min första träning på en och en halv månad efter sjukdomen. Såklart satte man igång stenhårt direkt med dubbla pass så blev 3 h träning. Var riktigt roligt med sparring och fys och slå på mitsar och allt. Fan vad jag saknat det.
Vägde mig också och gått upp 1 kilo under julen så vågen stannade på 84,0 nu. Men det hoppas jag försvinner snabbt nu då tränarna pratar om stenhårda pass med mycket fys.
Sedan var det även underbart att träffa polarna igen, fan inte sett de på as länge så var roligt att se de igen.
Men nu är det mat, ha de ha de!


(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Annie

vad heter det stället där du tränar på? :)

2009-01-15 @ 09:56:08
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0