Jobbat!

Har jobbat hela dagen idag hos min tränare, kom precis hem efter en arbetsdag som började 12.00. Första tiden var mest gå runt och komma igång igen. Minnas vad det är som var kvar att göra och sedan åkte vi och handlade och tog även en sväng förbi mig och leta lite verktyg. Sedan kom vi tillbaka och jag började sätta lite vägguttag. Sedan kom även tränaren tillbaka och då satte vi igång med att sätta spottar i vardagsrummet och köket.
För er som inte vet så har jag hjälpt honom med elen i hans lägenhet som han helrenovera från grunden.
Efter lite trassel i början så kom vi igång och slutresultatet blev grymt bra.

(mobilkameran är inte på topp)
Nu börjar man se ljuset i tunneln och de börjar lida mot sitt slut iaf, så de är skönt. Ska även förbi där imorgon också och jobba innan träningen.

Fredag: Var ute med Johan och Tobbe igår och lira lite biljard och drack några bira på biljardpalatset. Var grymt roligt att hänga med de två ute i nattlivet igen. Inte bara på jobbet där jag träffar Johan varje dag. Var en lyckad kväll och mycket snack om tågluff i sommar. Fy fan va taggad jag är på det alltså, ska bli galet roligt.

Här är Johan in action @ work.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stilig kille den där johan!

2009-01-19 @ 19:07:43
Postat av: Anonym

Haha, snyggt högt upp Johan har byxorna!

2009-01-20 @ 18:22:39
Postat av: Sandra

han johan verkar vara en riktig pudding, msn?

2009-01-20 @ 22:47:16
Postat av: henke

åååh snygggggging, vill du på date? =)

2009-02-19 @ 06:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0