Fredag

Idag har jag jobbat, sedan hem och åt mat och pilla lite med Ipoden. Har lärt mig hur man lägger in filmer i den nu så det va kul. Efter maten stack jag förbi Martin och hämtade honom och sedan drog vi till Väsjöbacken. Var ett tag sen man stog på skidorna sist nu så var kul att vara tillbaka. Idag var det mest lekande och hoppande på ett mindre hopp. Lekte t ex SSX idag och försökte ta av mig skidan i luften men det sluta med en landning på huvudet. Men var inte så farligt som de låter utan var direkt uppe och åkte vidare. Sen kom jag hem, och dusha och ska väl sitta och häcka lite till framför datorn innan jag ska sova.

Men nu är det dags att gå ner och hämta lite dricka. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Annie

Följ med? Haha. Du tror jag kan det där? När Jenny och jag tränade det kunde jag minimalt lite. Men nu kommer jag aldrig kunna. Plus att jag lovar att alla är starkare än mig ;) Eller vad tror du? Haha



Är allt bra med dig?

2009-01-24 @ 13:43:21
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0