28/1

Syrran körde idag sitt andra pass kickboxning, och för andra onsdagen i rad var jag där och tittade på. Hon var betydligt bättre denna vecka. Det är roligt i början för man utvecklas så fort i denna sport.
Men det är roligt att se att hon kämpar på och verkligen kör. Är grymt imponerad av att hon faktiskt kör på utan att känna någon där inne från början. Sjukt starkt, tror inte ens jag skulle börjat utan någon polare. Bra jobbat Sandris.

Sen idag har jag även fått mina betygkopior underskrivna så nu kan jag skicka iväg mina meriter på studera.nu. De måste ju ha de om jag ska kunna söka in på basåret på KTH.

Fick idag även min julklapp(!) av Martin idag. Det var en tavla med en bild på mig, Jonas och Martin. Grymt klassisk och riktig nostalgi i den. Kommer upp på min nya hylla direkt så fort den är monterad.


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Faster Eva

Hej kära brorson,

Hoppas det är OK att jag gick in och kollade din dag på bloggen?

Va kul att Sandra börjat med Kickboxning och du är ju toppen som peppar henne.

Sen hoppas jag verkligen att det går bra med din ansökan till KTH, jag håller tummarna.



Kramar från faster

2009-01-29 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0