Frisk igen

Har inte skrivit under sjuk tiden för har inte haft något humör för det. Men nu känner jag mig helt frisk igen så det är grymt skönt. Har däremot inte varit ute sen förra fredagen, men känner inte heller för att gå ut i detta skitväder. Snöslask.. fan vad jag hatar det. De flesta som känner mig vet att jag älskar snö och allt vad det innebär med skidåkning osv men slask fy fan. Slask gör mig bara deppig då dels snön håller på försvinna och sen är det så jävla jobbigt att röra sig i. Bara skvätter omkring än. Nej ska se till att komma ut i backen på tisdag och åka lite skidor innan det är försent.
Har däremot varit lite duktig igår och fått upp min hylla på rummet som jag fick i julklapp. Tack till pappa som var med och fixa så att allt blev bra.

Ikväll ska jag bara va hemma och vila upp mig en sista dag innan jag återgår till livet igen. Måste träna igen, saknar kickboxningen nu. Är mer taggad nu efter jag gått ner 7 kilo under sjuktiden och väger nu 77 kilo.
På tal om ikväll så är det ju melodifestivalen och det får man ju ta och se då. Inte en suck om vem som kommer vinna och bryr mig väl inte så mycket om det just nu heller. Sverige kommer ändå aldrig mer att vinna det i Europa. Men för att tippa någon så tror jag Shirley Clamp vinner ikväll.

Imorgon så har jag fotbollsmatch mot Huga. Ska spela för nu har jag varit borta för länge. Ska bli så sjukt roligt att vara tillbaka. Vi ska även bestämma vilka nya tröjor vi ska köpa till laget. Jag och Tobbe ska göra allt vi kan för att få de orangea. :D Tycker det verkar sjukt snyggt. Ryktet säger även att Martin vår målvakt köpt en ny tröja som ska va rosa. Haha vilket lag vi får. Hoppas den kommit så den används redan imorgon kväll.

Men nu är jag back in buiss iaf så ni vet. Ingen mer veckoväntan för er. Ha det bra alla.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

kortet på hyllan är ju nästan nytaget ;) haha



och ja:P klart man kollar elodifestivalen! dock e christer sjögren inte med mohahahaha

2009-02-07 @ 17:29:43
URL: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0