Toppen vecka

Den här veckan startade ju perfekt med en derbyvinst med 3 - 1 över Djurgården. Matchen i sig var inget att hurra för men en seger är en seger och fy fan va skönt det va. Som sagt en klockren start på veckan. Dagens träning: Hoppa i klacken.

Tisdagen var en väldigt lugn dag, chillade bara hemma framför datorn efter jobbet. Dagens träning: Gym, mage och bröst.

Onsdagen var en fullbokad dag. Började med jobb sen hem och tog 2 varv i Veddesta spåret. Vilket kändes otroligt bra, kände mig pigg i benen hela rundan. Sen blev de hem duscha och äta sedan hem till Simon. Där åkte vi sen vidare till media markt för att lyssna lite på högtalare igen. Man blir så taggad på att investera i ett par grymma. Efter det drog vi och handla lite på willys sedan till komethallen där vi sola solarium. Sedan avslutades kvällen med guitar hero i mängder.
Dagens träning: Veddesta spåret, löpning.

Torsdag efter jobbet stanna jag till i Vällingby och köpte 2 biljetter till Hammarby - Göteborg. Jag bjöd med pappa som tack för att han hjälpte mig med datorn samt att det var länge sen vi gjorde något ihop. Så dit drog vi vid halv 7. Här hände det SJUKT jobbiga. Kommer till söder och ställer mig i kön för att betala parkeringsavgiften. Det står kanske 5 pers före mig i kön och när det väl blir min tur ser jag att det kostar 15 kr timmen. Kollar i plånboken och ser att jag endast har 25 vilket inte skulle räcka hela matchen. Går ur kön och går till bilen för att hämta mer växel och ställer mig sedan i kön igen som den här gången är längre. Efter halva kommer jag på att jag inte tog biljetterna när jag gick ut till bilen. Frågar pappa om han tagit de och han hade inte heller tänkt på de. Så efter brutalt mkt svordomar och saker som mobil slängts i backen börjar en färd i full kareta hemåt igen. Ringer mamma och lyckas få henne att komma och möta oss med biljetterna i sollentuna. Så ett STORT tack till henne som räddade kvällen. Väl tillbaka igen så blev det till att springa till arenan och kom in cirka 10 min efter matchstart. Så brutalt klumpigt av mig och va bra sur där. Sedan höll väl inte matchen så hög klass heller men var kul att va där med pappa. Matchen slutade tyvär 0 - 1 till gbg vilket var rättvist ändå. Men trots missöden var det en bra kväll.
Dagens träning: Gym, Biceps och triceps.

Idag har jag jobbat sedan en sväng förbi firman och skrev på ett nytt kontrakt för maj ut. Min provanställningstid gick ut idag så därför skrev vi ett nytt kontrakt. För sedan väntar sommarlov med resor.
Ikväll vet jag inte vad som händer, får se, har lite trådar i luften. Ha de bra så länge. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0