Helgen

Torsdag:
Det var en vanlig dag i allmänhet med träning på kvällen och det gick grymt bra. Mycket styrke/fys träning så träningsvärken är enorm i nacken även idag. Jag vägde ju mig efter träningen som vanligt på torsdagar och nu stog vågen på 83,0 och man börjar känna att man kan se ljuset i tunneln nu.

Fredag:
En låååång fredag var det denna vecka. Började med att jobba nere i ett parkeringsgarage på Ericssons huvudkontor och fy helvete så skitigt det var där. Min "bas" sa innan vi gick ner att vi skulle göra ett negerjobb och det var det med råge. När man va klar var man svart från topp till tå. Fick jobba över en timme och även stå och tvätta sig i några minuter innan man kunde kliva på bussen och åka hem. Var inte hemma länge innan jag fick åka och handla grejer till min tränare där jag jobbar. Träffade även på min faster som kommit från Sundsvall denna dag. Efter det var det middag och sedan bar det av till Jonas. Kom dit vid 8 och hann väl inte göra så mycket egentligen innan vi drog till TB och kolla på Jonathan Gromark (en annan av våra tränare) som hade K1 match på tv.
Efter att ha hängt där ett tag drog jag och Jonas tillbaka och jobbade, och jobbade. Kom hem 03.47 från honom inatt.
Garaget

Lördag:

Idag fyllde min faster 50 år så en tidig morgon med sång startade dagen, hon bor ju hos oss denna helg. Jag gled iofs upp och sov någon timme till efter. Sedan kom min farbror och kusinerna, då stack vi och bada i Jakobsbergs simhall hela familjen. Efter det åt vi lunch och sedan var det bowling som stog på programmet. Jag är ju som bekant för vissa helt talanglös på bowling men lyckades ändå slå de på min bana som betod av, Eva min faster, Ben (7-åriga kusinen) och Sandra.
Efter det drog vi hem och åt en helt galet god middag som min faster och mamma lagat. Ska erkännas att jag släppte lite på dieten ikväll men det var det värt. Sen avslutade vi kvällen på ett riktigt Fröberg sätt med kareoke, charader, sång och mycket prat.
Tack för en bra dag alla!


Det var allt för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: mikaela

Åh, grattis till faster din! :)

2008-11-30 @ 15:03:11
URL: http://mikaelano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0