20/11

Jag lyssnar på radio hela dagen under tiden jag jobbar och alltså vad är det här med att radioreklamerna ska ha så dåliga skämt i sig nu för tiden? Det verkar vara någon slags trend bland de som gör radioreklam att man ska dra ett dåligt skämt sen berätta vad de vill få ut. T ex Bravida,
"Jag jobbar som elmontör jag!"
-Jasså, är det någon spänning på jobbet då? Hahaha.
eller
"Jag jobbar som ventilationsmontör jag!"
-Va bra, du är ju en frisk fläkt. Hahaha.
Det är bravidas reklam som stör mig sen även Hyundai,
"Det var en gång en älg som stog och duschade. Då kom hans fru och sa, varför står du och duschar? Då sa älgen, jo det är ju jaktsäsong nu så måste bli ren".
Alltså det är de tråkigaste skämten som man tvingas höra i varje reklampaus. Men men nog om det, vem har sagt att reklam ska va bra.

Ikväll är det träning och en ny vägning för att se hur det går med vikten. Spännande xD.
Får se till att det går bättre idag än i måndags.

Sen i veckan var jag och köpte ett nytt datorspel som heter Call of Duty World at War. Det var grymt kul så det får bli ett bra speltips från mig till dig som är sugen på att spendera lite mer tid framför datorn.


Babas! :P

Kommentarer
Postat av: TB

Det är nästan så man skäms lite när man hör bravidas reklamer :(

2008-11-20 @ 18:38:35
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA, ja har faktiskt hört dom ett antal gånger och skrattar alltid lika gott åt dom och dig

2008-11-20 @ 21:49:17
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: Fredde

Bravidas haxxar reklamer som inte ens gäller längre :D

Pr0



www.radio1075.se All day

2008-11-21 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0