Helgen..

Igår blev vi bortbjudna till Chiparo hela familjen och drog dit och åt middag. Till middag blev det både pasta med köttfärssås och ost och skinksås, så man fick välja som man ville. Grymt smarrigt var det iaf. Det blev även Guitar Hero World Tour ett tag. Är så jävla roligt de där spelet. Pappa spelade även för första gången och han imponerade på mig genom att klara sig igenom några låtar. Hade jag faktiskt inte trott.

Idag har jag inte gjort mycket. Skulle på träning men precis när jag skulle åka så insåg jag att jag hellre vilar idag och har full fokus på matchen ikväll. Så kan jag köra dubbelpass imorrn och spelar bara fotbollsmatchen idag. Idag möter vi Övfre Töjnan som vi inte mött sen vårt lags första match tillsammans som ett lag. Det har gått två säsonger sen dess så nu jävlar ska vi ge tillbaka efter 9 - 3 förlusten förra gången. (om jag minns rätt).
Men nu är det iaf dags för mat.
Ha det bäst alla kära läsare! :D


btw kände mig som blondinbella när jag skrev de där xD

Kommentarer
Postat av: Tob

Vi spela ju 0-0 mot dom ute :)

2009-01-25 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0