Idre idag!

Det tog mig ungefär en timmes snooze för att komma upp ur sängen idag. Är riktigt trött måste jag säga, men då kanske man kan sova i bilen iaf. För idag bär det av mot Idre. Ska bli grymt som jag tjatat om här, riktigt sugen nu. Sen såklart lagom till man ska åka så börjar det storsnöa här hemma också. Men det är väl trevligt för er alla som ska va kvar hemma under v 9. ;)

Igårkväll va grym. Va hemma hos Tisjö med lite folk. Det blev bastu och hottub ute, helt sjukt nice! Vill också ha en sådan. Tyvär var jag tvungen att dra mig hemåt rätt tidigt för Jonas skulle upp och jobba. Så att få skjuts kändes inte helt fel istället för att gå hem i kylan. Nej tack alla som var med för en lyckad kväll!

Måste bara avsluta med veckans kommentar som Erken stog för. "Vad hette din admin? Nej, jag mena tränare!" Haha större datanörd får man leta efter.

Nej nu ska jag lägga in lite filmer på Ipoden innan jag sticker upp. Ha de bra alla! Hörs om en vecka, Hej!


Kommentarer
Postat av: Annie

Tyckte också det var kul igår:) ha det så bra i idre :)

2009-02-21 @ 19:46:35
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0