Matchdag

Hej!

Först och främst vill jag säga, JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Äntligen har lite av det vita guldet kommit till Sthlm och nu måste det bara komma ännu mer så man kan dra på sig skidorna och bege sig ut i backen. Fy tusan så taggad jag är alltså.
Men idag har jag även match med Black Snappers mitt korpenlag i fotboll. Vi ska möta ett lag vid namn Husbyfemman och de ligger sist så allt annat än seger idag är en total besvikelse. Rykten säger även att Linus ska göra comeback inomhus idag och det vore förjävla roligt. Det är en riktigt skön kille de.
Men återkommer med resultat senare.

Babas :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Tja mackan :) Kul med snö, här i Sundsvall har vi 1m nästan =P

Vad gjorde du igår då?



puss och kram

2008-11-16 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0