18/11

Tja!

Dagen idag på jobbet var jävligt nice. Jobbar tillsammans med Johan min polare (vars pappa fixade jobbet åt mig) hela dan idag och igår. Det är skoj att jobba med honom vi får upp ett bra flyt när vi sätter igång. Så vi hann väldigt långt idag. Henke (våran bas) kommer garanterat bli nöjd.

Men sen tränade jag igår också som jag inte skrev om igår och det gick åt helvete. Vi hade stenhård fys och avsluta med sparring. Vet inte vad som hände men har nog aldrig åkt på så mycket smällar på träningen. Inga hårda men brukar inte släppa igenom så mycket som igår så lacka ur där. Sussie (min tränare) fick ta ett snack med hela gruppen efter träningen där hon nämnde att man lär sig mer på sina misstag, vilket är sant. Men var ändå rätt grinig efter träningen. Men det är bara tagga till och visa att man är bättre till nästa träning, för det är jag ju. Om man nu ska peppa sig själv så är det iaf det man måste intala sig.

Men just nu sitter jag och letar biljetter till en föreställning med Sissela Kyle. Hört att hon ska vara grymt rolig så ska nog se henne med familjen. Vi har ju börjat få upp ett öga för live föreställningar och sådant efter vi såg Jonas Gardell för några veckor sedan. Det är verkligen galet skoj.


Nu ska jag iaf ner och äta middag.
Ha de bäst alla läsare!

Babas ;D

Kommentarer
Postat av: socker

du kan fan inte varit mer slagpåse än jag var, sista ronden drog jag totalt en jabb och typ en lowkick och resten av tiden blev jag ihjälslagen :D

2008-11-19 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0