..

Ja det var ju derby igår och som vanligt mellan Bajen och Aik så blev de lite kaos på läktarna mellan fansen. Hammarby kommer säkert få mycket högre böter än Aik bara för att man ligger sämre till och har de tuffare ekonomiskt. Samt att händelsen utspelades mellan Södra och östra vilket är det mest troliga teorin. Men det är inte de jag är mest trött på. Det är dessa som vet att vi har det tufft på många plan men ändå tar med pyroteknik som de vet kommer kosta klubben massa pengar. Jag menar, tänker man inte på att det bara för oss ett steg närmare superettan. Visst det är snyggt och det skapar bra stämning på läktaren men i det här läget ska man vara mer rädd om pengarna. Nej hoppas det här inte drar ner klubben djupare i skiten.

Sedan måste jag även klaga på polisen som jag tycker agerar väldigt passivt mot Aik huliganerna som härjade på östra. De stog bara och tittade på när personer slängde ner bengaler/ stolar/ flaggpinnar mm. Tycker att de skulle ha stoppat de enskilda personer som bara stog och hetsa. De ser ju att de skadar andra människor, nej helt sjukt tycker jag.


Annars så måste jag meddela att problemen med Göteborg har löst sig och vi kommer få åka ner och delta i turneringen nästa vecka. Det var lite problem med anmälningarna vilket kunde ha resulterat i att vissa i laget köpt sina resor till Göteborg i onödan. Men nu är det klart iaf. Black Snappers kommer spela och vara bättre rustade än någonsin med en hel flock taggade spelare. Mot nya framgångar Snappers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0