14/5

Jobb idag tillsammans med Jim. Han är så jävla rolig. Går runt och garvar konstant hela dagarna över hans spontana skämt om allt möjligt. Så det har varit en grym dag @ work.
Annars har jag funderat en hel del om hur fredagen ska bli, om man ska på en fest eller dra till landet med laget. Vill ju båda så sjukt mycket och velar från minut till minut hur jag ska göra. Men ska iaf bli sjukt roligt på landet med laget ska tagga satan inför lördagen där. :D
Annars har jag bara gymmat idag en stund sen ska jag träffa Simon tror jag.
Ha de bra alla så länge

Kommentarer
Postat av: tessilicious

Jag röstar på fest på fredag :D men det vet du redan ^^

2009-05-14 @ 21:16:38
Postat av: Tobbe

Du ska till landet på fredag! De blir fet fest!

2009-05-14 @ 22:33:04
Postat av: Tobbe

Du ska till landet på fredag! De kommer bli grymt :D

2009-05-14 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0