Som jag tidigare nämnde så hade vi

25769dc338aa0f5f51f2940ecea1f53e.png

Kolla varifrån!

Som jag tidigare nämnde så hade vi två andra svenskar, Gustav och Josefina, på middag här igår. Jag lagade pasta med ost och skinksås som de tom frågade efter receptet på så det var roligt. När middagen var klar dukades tallrikar av och drickan in. Sen blev det två omgångar ring of fire. Det var grymt roligt att de kom och det är kul att man lärt känna nya människor på resan. Vi satt och snacka och umgicks några timmar innan vi gick ner på stan för att gå ut. Där va vi på två krogar innan vi vinglande letade oss hemåt i natten.
Idag har varit en riktigt seg dag. Vi gick ut och åt en pizza till frukost och sedan har vi bara slappat hela dan. Tobbe köpte sin båtresa för han åker hem imorrn så från och med då är det bara jag och Johan som ska köra vidare. Men nu ska vi kolla vad som ska skickas hem med Tobbe. Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Faster Eva

Roligt att få följa er resa genom bloggen.

Passa på och njut. Här hemma är det tok-soligt.

Kram från faster

2009-06-26 @ 08:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0