Hemma från Göteborg

Ja, nu är jag hemma från Göteborg igen och kommer nog inte orka berätta så överdrivet mycket om vad som hände där nere. Det var en helt underbar helg med laget som vanligt. Vi kom ner på torsdagen efter en 7 h lång bussresa sen blev det middag och på kvällen så spelade vi lite fotboll. Efter det lämnade jag gänget en stund och träffade Sara.
Efter det så gick jag och laget runt på stan i natten och checkade läget.
På fredagen så kom Jesper ner tidigt och efter ett tag blev det frukost på sub. Sen vidare och handla lite och sedan fotbollsträning. Det var en skjut rolig träning då vi körde den som man gjorde som p12a med seriösa övningar.
Sen blev det systemet och sedan var det bara att äta middag och tagga utgång. Vi gick till Chez som blivit som ett stammisställe när vi är i Gbg. Billigt och rätt skönt chillställe. Även denna kväll stack jag iväg en stund och va med Sara.
Lördagen så hade vi fotbollsmatcher där vi som vanligt bara inte kan vinna i Gbg. Har blivit noll vinster på tre år så vi får nog börja ändra målsättning från att vinna hela korpiaden till att iaf vinna en match.
Efter att vi åkt ut så skyndade vi oss hem för att se på Sverige - Danmark som också sluta i en förlust för Sverige. Sedan så väntade lite ölspel och sedan utgång. Dock blev det ingen riktigt sådan för mig utan jag spenderade hela kvällen med att gå fram och tillbaka genom gbg och de två gängen vi "delade" upp oss i. En riktigt tråkig kväll som jag kunde ha gjort betydligt roligare bara jag inte velat så mkt.
Under natten så bokade vi flygresa hem jag, Linus, Jerre, Anders och Mini. Så vid 11.20 på söndagen gick vårt plan. Så det blev en tidig morgon med lite städning och packning innan man kom hem till Stockholm igen. Måste även ge en extra tanke till Tobbe som inte alls va med på noterna vad det gäller att boka flyg hem så han fick stanna ett dygn till.
Hoppas du hade en bra kväll iaf.
Tack alla Snapprar för ännu en rolig Göteborgsresa. <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Helt awesome!

2009-06-08 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0