Lyckad Kväll

"Hur fan hamna jag vid Mariatorget?"

Allt började med lite trötta sms vid 4a tiden mellan mig, Johan och Tobbe. Hur skulle vi göra ikväll, tillslut enades vi om att börja på Pergula i Jakan med några öl. Detta eftersom Simon för kvällen arbetade som bartender där. Måste säga att hans drinkar är så jävla goda! Så efter några timmar på PGs med livemusik och prat så drog vi vidare mot Fridhemsplan och biljardpalatset. Vi kom in och fick bord direkt att spela på så vi satte igång direkt. Tobbe vann 2 ggr och Johan 1. Själv är jag helt talanglös på biljard och fick nöja mig med 2 andraplatser iaf. Efter spelandet så drog vi och satte oss vid ett bord och prata om allt möjligt. Mycket om tågluffen som planeras inför sommaren. Så vid 2 tiden började det kurra i magen och fyllekäk på Donken var ett måste. 2 cheeseburgare, en stor pommes och en vatten senare skulle det bära av hemåt. Vi gick till tuben och såg att tåget mot Hässelby strand gick om 22 min. Tobbe skulle däremot mot stan så vi åkte med honom och mötte vårat tåg. Vi klev av vid Hötorget och väntade på våran och sedan börja de roliga smsen från Tobbe. Han hade tydligen åkt förbi centralen till Gamla stan och tänkt att nu är det bara en station kvar. Sedan kom han till slussen och fatta att han åkt för långt. Klev av och såg ett tåg på andra sidan perrongen och sprang över. Det var röda linjen och tillslut stog han på Mariatorget. Men hörde sen att även han lyckades hitta hem efter mycket om och men. På våran tub däremot så satt det en skåning brevid oss och föreläste för oss hur man raggar upp tjejer. Enligt honom var det bara att gå fram och säga att man tyckte de såg bra ut och sen gick det bra ibland och dåligt ibland. Skön kille iaf.

Idag är det matchdag men innan det träning halv 4 så det är vad jag ska sysselsätta mig med. Ledsen Jenny för att det inte blev någon skidåkning, ber om ursäkt för det. Men det är en stor dag idag dessutom. Black Snappers 100e match i historien. Så ska se till att det blir en storseger ikväll.


Kommentarer
Postat av: T

Så kan de gå när man lämnar mig ensam :O



Annars en nice kväll, som alltid med er två =)

2009-02-16 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0