3 dagar kvar till Idre!

Som sagt, mer än halva veckan har gått och nu återstår det 3 dagar tills jag sätter mig brevid Chiparo i baksätet påväg upp mot Idre. Ska bli så jävla roligt. Johan och hans familj ska också upp så blir samma gäng som förra året. Jag är så sjukt taggad, 7 dagars skidåkning ska inte bli helt fel om man säger så.

Idag har jag jobbat sen hem och åt sedan till Odenplan och träna. var grymt sliten efter måndagspasset men det gick bra ändå. Pratade lite med Janna som ska köra sin första tävling på lördag så lycka till till henne och även Johan och Kim,
Synd att man inte kan va med och kolla vore skoj men som jag sa sitter jag i en bil då.
Pratade även med Micke (dagens tränare) om att skaffa tävlingslicens så det ska bli nice. Lite läkartester som måste göras bara. Blir sugen när alla håller på tagga till som fan. Lite mer träning först bara, sen så.

Men men på återseende alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0