Longboard

Har idag köpt en longboard från Madrid Longboards. Den kostade 1800 och jag är så sjukt nöjd. Åkt i 5 timmar bara idag och kommer bli mer imorrn. Så jävla roligt att bara glida fram på vägarna med den. Ska slänga upp lite bilder på själva brädan senare men här kommer lite bilder från igår när jag testade att åka en för första gången.




Var även igår hemma hos Eve som fyllde år. Då när vi gick ut för att åka så hör vi hur det smäller som när någon ramlar riktigt hårt. Kollar runt hörnet och ser en tant ligga livlös över vägen. Jag springer fram och hjälper den stackars damen som är helt groggy och blöder en del från ansiktet hem. Sen efter vi varit hos Eve så drog jag till Emelie och kollade på film och såg hennes lya. Riktigt fin man blir ju så sugen på att skaffa en när man ser hur hon har det. Sen åkte jag och hämta Jenny och körde henne till Råcksta och sedan for jag hem. Var även på dagen och badade med Simon och Stefan och Emelie.

Imorrn blir det longboard igen. Ha de gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Tebrand

INTE EN ENDA RAD OM DERBYT??? AVGÅ ALLA! TAGGA MAGGAN!

2009-08-10 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0