I trafiken

Måste bara berätta om en grej som inträffa igår när jag körde hem från Sös. Det var iaf så att när jag körde på 70 sträckan mellan Akalla och Barkarby så kommer det upp en vit skåpbil bakom mig. Klockan var 10 ungefär så var ensamma på vägen. Jag ligger lite över tillåtenhastighet och puttrar då han börjar ljusblinka och lägga sig precis bakom. Samtidigt kommer vi in på 50 sträckan och jag blir smått sur över hur man kan va så dum i huvudet så man hetsar någon som redan kör fort. Då sänker jag farten och börjar köra i 40 istället och han ligger nu ännu närmre och hetsar. Fortsätter så ända fram till rödlyset innan barkarby bron och får stanna för rött. När de slog om så gasa jag iväg i full fart fram mot bron och får invänta nästa gröna ljus. När även det lyset slagit om så kör jag i ca 20 över bron hela vägen och hela vägen blinkar han och tutar. När vi väl kommit över så svänger han av och var borta. Men fan va sur jag var över det hela kvällen hur man kan va så dum i huvudet i trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0