Guitar Hero

Igår var jag och Simon i outlet och kollade på alla möjliga saker. Vårt första stora stopp var på media markt där vi stog och lyssna på musik från ett par riktigt schyssta högtalarna. Bose Companion 5, sjukt bra ljud i de och är surround i endast 2 delar och en sub.

Sedan efter det bar det av mot lite andra affärer och vi hann köpa varsitt par kalsonger från Resteröds innan vi tog en glasspaus.
Efter det ockuperade vi guitar hero world tour på siba i drygt 45 min och stog och spelade. Var sjukt kul så det slutade med att jag själv köpte det. Dock utan trummor då jag inte tycker det känns värt att lägga ut 1700 på ett PS 2 spel.
När det var inhandlat åkte vi och lämnade Simons mamma i Kallhäll och sedan var det mat. Efter middagen så blev det guitar hero spelande hela natten nästan. Är så jävla roligt det där spelet, rekomenderar det varmt till er som mot förmodan inte skulle ha testat det.


Idag har jag gymmat och körde då framförallt triceps och bröst. Blev ett ganska hårt pass så känner mig lite mör i armarna nu. Sedan ikväll ska jag kanske lira lite fotboll också så man bättrar på kondisen.
Men nu väntar middag med mormor, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan snygg blogg!

2009-04-20 @ 06:23:54
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 06:31:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; tack för din röst :)

gör du då?

2009-04-20 @ 11:04:04
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0