Förra helgen

Det var en magisk helg som började på fredagen med högbergs vid medis. Simon skulle provjobba så dit drog jag, fredde och robert. Väl där så blev det några bira och en del dans. Var grymt kul, hade även en säkert 50+are vid bordet brevid som satt och råragga på oss. Blev en del asgarv åt de asså.
Kvällen avslutades med fyllekäk på donken med Jenny och de andra jag var med. Sedan väntade en lång tur med nattbussen hem.

Lördagen bjöd på ett kalasväder när man vaknade upp sådär vid 3-tiden. Så en tur i solen lockade och några sms till Simon senare var vi påväg på en långtur runt i Skälby och vidare mot Hässelby och Backlura. På vägen hälsade vi på både Jonas och Matte och snacka en kort stund. Blev en riktigt trevlig tur det där. Sen på kvällen var det krogen som väntade och Ruyal Garden. Mötte upp TF vid hans busshållplats och sedan mötte vi upp de andra grabbarna i Vällingby. Vi förkröka på ett ställe som hette Wokhouse om jag minns rätt. Ett schysst ställe med bra priser och perfekt att värma upp på. Väl på royal träffa jag på Martin som är målvakt i mitt lag.
Efter några timmar på royal ville folket till Harrys så jag följde med. På vägen dit träffa jag på Johan, Kim och Fredde som var påväg till Royal. Så ett intresse att dra tillbaka fanns där redan då. På Harrys träffade jag på Åman, en gammal polare från klassen. Men efter ett tag @ Harrys tröttna jag och drog tillbaka tsm med TF och Carlstedt som redan tidigare vänt tillbaka. Där inne blev det en del festande och en skön partystämning infann sig. Hann t o m se Johan slå sönder två ölflaskor på dansgolvet och kasta in en tjej i en papperskorg innan kvällen led mot sitt slut. En lång och ensam tubresa blev det sedan men det tog inte ner humöret. Hann även träffa på en sista polare på vägen hem. Nämligen Tisjö som väntade på någon tjej vid busshållplatsen. Så det blev en hel del polare man träffa på den kvällen. Skoj som fan.

Söndagen blev en riktig seg dag som ändå avslutades med en basu med Simon, Robert och Macke. En skön avslutning på helgen. Tack alla inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0