Beach 09 eller något sånt..

Jag har nu bestämt mig för att köra någon typ av träning varje dag fram till sommaren. Det kan va allt från att löpa ute i veddestaspåret till att träna kickboxning på klubben. Bara det är någon form av träning.
Jag började i tisdags med detta och körde då ett fyspass på klubben. Bra träning men jobbigt då jag kände att jag tappat en hel del under påsken. Sen igår så var det löpning i veddestaspåret. Tog även tid då och 2 varv tog 20.58. Det är min morot som jag steg för steg ska försöka slå där ute i spåret. Ska ta tid varannan vecka för att se hur mycket det går framåt kontra bakåt. Mitt mål är att på två varv springa under 18 min, klarar jag det så är jag nöjd. Allt för en bättre kondis till turneringen i Göteborg i juni.

Ska försöka bättra mig på att uppdatera här också så kan ni följa hur det går för mig och mina mål. Fick ett virus som sabbade datorn i helgen därför inget skrivet innan idag. Men nu ska jag bättre mig iaf.

Ikväll är det kickboxning med Jonathan som står på programmet så det blir dagens träning.
Simma lugnt så länge. Hej!

Kommentarer
Postat av: Tessirese

Markus...det är bäst för dig att du inte är borta 27e Juni iaf!! för dåååå blir jag ledsen!

Puss och pill vart du vill :D

2009-04-18 @ 01:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0