9/4

Har idag varit duktig. Jag har både, jobbat, handlat present till Syrran som fyller år i helgen samt köpt mig ett par nya skor. (bild kommer)
Har ett par grymt slitna sneakers som verkligen behövdes bytas ut. Så nu är det gjort.

Sen ikväll har jag varit på sjukan också. Fick igår (onsdag) skit i ögonen när jag borra i ett betongtak på jobbet, och en liten bit ville verkligen inte ut. Så efter att ha provat allt vad sköljning och gnuggning heter så gav jag upp och lät en sjuksyster ta hand om det. Själva utförandet tog för henne max 20 sekunder men så underbart skönt det var att äntligen slippa skiten. Så nu kan jag blinka utan att de svider igen. TOPPEN :D

Kvällen avslutades med film hemma hos Robert med Simon, Macke och Michael. Vi såg en riktigt dålig svensk vampyrfilm. Minns inte titeln på den, var något med släpper in eller något. Nej den rekommenderar jag inte, ruskigt dålig. Men nu är det sovtajm. Ha de bra alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0