Veckan än så länge

Måndag:
Jobbade som vanligt och det var en skön dag. Man såg hela dagen hur snön föll så man blev sjukt glad. Sen avslutade vi dagen med att bygga två snögubbar innan vi gick hem. Sen satte man sig på bussen och eftersom snökaoset var i full gång så var det såklart kaos i trafiken också. En timme och 40 min tog det att komma när det i vanliga fall tar 30 min, men sov en timme på bussen så missade mycket av kön på det sättet. Sen på kvällen stannade jag hemma för att åka skidor men det blev aldrig av.
 

Tisdag:
Det var en grymt rolig dag igår då jag, Martin och Chiparo drog på oss alla skidgrejer och drog ut och byggde ett nice hopp. Vi tog även med railen upp och fy fan va skoj det var. Riktigt roligt att ta den railen med. Nej det var en skön kväll med mycket skidåkning i dagisbacken.

Onsdag:
Skulle egentligen ha tränat idag men skulle försöka få med alla att åka skidor idag med istället. Det gick åt skogen då alla har massa att plugga. Att de ska hålla på sådär, aja får bli datorn ikväll.
Sen idag fick jag min nya jacka! :D Så fin den är, as nöjd. Vad tycker ni? Sen avslutade jag kvällen med att dra förbi Jonas (min tränare) och hjälpte honom med elen i hans nya lägenhet. Han boka även in mig fredag och söndag *suck* Men men, cash is king som man säger!


Så det var veckan som gått, tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: sKoGzTuRkeN

stilig jAckET mÄÄn

2008-11-26 @ 21:55:46
URL: http://ss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0