Snart är det helg

Hemma en stund nu efter jobbet som idag var rätt slött. Gick runt med Henke och satte upp lite rökdeckare som ni inte har en susning om vad det är antar jag. Det är som en jättestor brandvarnare för er som bryr er.
Men lunchen idag bestog av kebabtallrik utan pommes frites eller ris, och det smaka jävligt bra även om man plocka bort det.
En rolig grej som hände idag var detta dagliga "krig" med VP-rör, som vi har när vi kommer upp från lunch, mellan mig och Henke Idag var det jag som styrde efter att ha fått tag på ett stort jävla rör. Men såklart så när man ska sluta så kommer han springande och brottar ner än. Men imorgon ska jag arbeta ensam på bygget, är inget jag ser fram emot iaf.

Men men, mat sen träning.

Babas!

Kommentarer
Postat av: Tebrand

Fan, kul att läsa en blogg från dig broder! Hoppas det e lungt med dig annars, vi ses väl imorn kväll. Krossa Husbyfemman! ;)

2008-11-14 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0