Hej alla bävrar!

Tja alla.

Jo, nu har även jag skaffat en blogg och tänkte skriva lite om vad som händer i min vardag osv.
För att ni ska få lite mer koll på vem jag är så ska jag gå igenom lite grundläggande fakta om mig själv. Jag är nu 19 år, bor i förorten till Sthlm och arbetar som elektriker för tillfället. På fritiden så tränar jag kickboxning i JSK Kickboxning, spelar korpfotboll i Black Snappers och är med polare samt en del annat.

Så det var ett litet kort sammandrag om mig, hoppas ni kommer följa mig i vardagen genom bloggen och på återseende.

Babas ;D 

Kommentarer
Postat av: gUnnaR_vOn_sTåLhaNdSKe

tJa :P marKus xDxP :P:P nIZE bLOGg :P |IMO:p|

hälSa janUZz

2008-11-11 @ 19:53:53
URL: http://www.m0rd1n.ru
Postat av: mjeZtErkAtT1_v0n_ÖverkLass1

hEjZan maKkaN, ska följa diN blOgg i uR o clweather, som på deaztec huHU =DDDD



/kYngen

2008-11-12 @ 16:58:04
URL: http://DinMoma.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0