21/11

Igår va det ju träning och time för ny vägning för att se vart jag ligger. Min vikt nu är nu 84,1 så har gått ner 2,5 kilo på en vecka och 4 dagar. Ett skönt besked.
Annars igår va jag rätt lam på träningen, var långt ifrån taggad efter måndagens pass. Men på slutet så fick vi lära oss en massa olika svepningar så taggmodet är tillbaka! :D

Den så kallade festen som skulle vara idag på Ericsson var verkligen ingen fest. Det var ett stort missförstånd från min bas sida. Vi skulle bara på en visning av deras nya tävlingsbåtar som seglar jorden runt i tävlingen Volvo Ocean Race. Var rätt häftigt att se och god ramlösa. :P

Ikväll har jag ingenting planerat än så får se vad som händer. Annars är väl de enda höjdpunkterna under helgen LG winter jam på stockholm stadion imorgon. Där världseliten inom jibbscenen kommer och hoppar. Sen matchen på söndag kväll med Black Snappers mot Firstcream. Men nog om det, ha en bra helg alla!

BaBaS!

Kommentarer
Postat av: T

Fan va snabbt utför de går...Kul att höra!

2008-11-22 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0