19/11

Hej!

Har jobbat hela dagen idag och det var en lite smårolig dag ändå. Jobbade även idag tillsammans med Johan hela dan och det är skoj som vanligt. Men annars var det en rätt vanliga dag men det hände även en rätt pinsam grej. Under morgonen ringde Henke rätt flitigt till mig så de blev en del telefonsamtal med honom. Jag har under hela dagen handsfree inkopplad då jag går och lyssnar på musik så ser aldrig vem som ringer. Så efter flera samtal med honom ringer det igen så jag tänkte skoja till det lite och svarar "Hej snygging!" På andra sidan luren hörs en kvinnlig osäker röst som säger "Hej, det är Susanne.. vart har jag kommit?" Jag börjar fundera som fan, vem är Susanne(?) och sen kommer jag på det., min chefs sekreterare. Jag fryser till och får en kort panik utan att egentligen behöva ha det och säger det är Johan... Hon: okej då har jag ringt fel och lägger på. Fem sekunder senare ringer det igen och jag svarar och får förklara varför jag betett mig som jag gjorde innan. Tilläggas ska också att jag aldrig träffat henne så ska bli kul och se om hon är snygg när man får se henne.
Idag fick vi också en inbjudan till fest hos företaget Ericsson, där hantverkare och slipsnissar ska spendera en kväll tillsammans. Så jag och 5 andra från min firma ska dit på fredag och "parta" järnet. Ryktas om gratis dricka. :D

Sen vill jag avsluta inlägget med att säga. JAAAAAAAAAAAA!! igen:D för nu snöar det som in i helvete utanför. Stora flingor är det också så är så glad så glad!

bAbAs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, ja de snöar. och skidsäsongen e runt hörnet :P

2008-11-19 @ 20:09:37
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: Tessirese

HAHAHAHAHAHAHAH XD åh va roligt hahaha du är så duktig så ^^

Jag håller med, najs med snö :)

2008-11-20 @ 23:26:53
URL: http://tessb.bloggspace.se
Postat av: Henke

Ha ha, hej snygging :P så hur var det att träffa henne i fredags för första gången? Var hon lika snygg som du trodde ;P

2008-12-16 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0