15/11

Medan dagarna snabbare rullar på så hade jag glömt att nämna hur det gick vid förra vägningen på träningen. Jag har bestämt mig för att väga mig varje torsdag så att man får se en förändring varje vecka istället för att stå på vågen en gång om dan och se att det sakta tickar på. Men iaf så i torsdags efter 5 dagars LCHF och 30 min promenad varje dag, och 3 KB pass senare hade jag gått ner till 85,5 kg, alltså ner 1,1 kg vilket jag är väldigt nöjd med på 5 dagar.
Så det var ett stort steg i rätt riktning och jag insåg att det är en bra metod jag använder mig av. Så därför blir det heller inget krökande på 3 veckor nu.
Igår va jag iaf med TF och vi lira biljard och snacka och sen såg vi pineapple express. Grymt skön film de där! Handlar om två snubbar som är polare bara för att den ena köper knark av den andra. Sedan råkar en av de vittna till ett mord och sen får de fly tillsammans.
En riktigt bra kompisfilm som hade vissa partier som var riktigt underhållande. Jag skulle givit den 4 av 5 om jag skulle varit aftonbladet skribent.
Men för att avsluta min och TFs kväll så hamna vi på en fest med i stort sätt bara 92or. Att sitta där spiknykter (hade bil) och kolla på alla som var 3 år yngre än en själv fick mig att känna mig som någon slags polis som skulle se till att inget hände. Så det sög helt enkelt så vi drog efter drygt 20 min. :P
Det var min fredag de.

Babas ;D

Kommentarer
Postat av: Annie

trist fest ;) haha. dags att festa med oss riktigt ordentligt snart igen, när du kan börja dricka igen ?

2008-11-15 @ 12:35:58
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, klockrent annie ;) vi e ju grymma på att ha kul. för att inte tala om att festa

2008-11-15 @ 13:45:33
URL: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0