Vilken dag xD

Vaknade med ett ryck, tittade på klockan, shit den står på 23 skulle gått upp 00 ju. Springer ner och slänger ihop en tallrik fil med banan. Känner hur huvudvärken kommer efter vätskebristen (basta med JonasL igår kväll). Sveper i mig 2 liter vatten och springer sedan omkring och packar matlåda samt kläder för dagen. Bussen ska gå 05.47, kollar på klockan, 43 borde hinna. Låser dörren och kommer på att busskortet låg i andra byxorna så in igen och rota fram det sen börja springa i full fart mot bussen. Lite innan jag kom fram till busshållplatsen tar jag en titt på klockan, skönt 46. Ser sedan hur busshållplatsen står ödslig och tom och tänker, helvete missa jag den ändå. Drar iväg ett sms till Johan som jag gör sällskap med och som ska sitta på bussen, "har bussen redan åkt förbi mig?".. Inget svar. Fan va seg han är idag då tänker jag. Klockan går.. 49 nu.. nej jag får väl ringa honom. Tar upp mobilen igen och ser till min förskräckelse att klockan visar 02.49. Jag har gått ut 3 timmar för tidigt. Börjar garva åt mig själv och går hem och lägger mig igen.


Resten av dagen har annars gått jävligt smidigt och har så jävla underbart kul på jobbet med mina nya teammates Jim, Johan och Stefan. Sköna lirare de där.
Annars i veckan har jag jobbat hos tränaren och det går sakta men säkert framåt. Men fortfarande en hel del kvar att göra.
Sen igår basta jag med Jonas. Var riktigt kul att träffa den lilla bävern igen, va grymt länge sen. Vi satt och snacka länge och jag hade det iaf jävligt kul.

Men nej nu är det dags för lite dataspel. So long!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja de va grymt najs :D

men fan inge mer bastu för dig om du blir så pigg att du måste gå upp två timmar tidigare ;)

2008-12-04 @ 21:43:12
Postat av: Annie

haha skämtar du? haha!

2008-12-04 @ 23:05:39
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, de va fan kul asså. men så e de där ute i skogen, man måste gå upp några timmar tidigare för att kunna ta sig till jobb och skola

2008-12-05 @ 14:22:05
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: mikaela nordin

Hahahahaha tack för ett gott skratt ;D haha, bättre lycka nästa gång!

2008-12-10 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0