Simon 19

Igår fyllde pågen min Simon år. Så det började med att Jonas kom till mig och vi gick tillsammans mot Simon. När vi kom in så var redan Robin, Niklas och Robert där. Men det började med öldrickning och presentöppning. Av mig och Jonas fick han spelet "Sex, Boose and Rock n Roll och av de andra fick han en Pussy Wagon dvs en radiostyrd bil som var pimpad till max. Sen blev det smörgåstårta och sen blev det provspel av det nya spelet. Var helt okej spel men för lite drickande och improvisationer än vad jag hade hoppats på. Kvällen gick och mycket dricka och spelande blev det ändå och sen kom även en tjej vid namn Isold som var från Island. Det var grymt bra stämning hela tiden och satt kvar bra länge innan kvällen avslutades på en film som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Helt galen iaf. Nej tack för en nice kväll Simon, grymt lyckad, hade sjukt kul.
Grattis mannen igen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0