7/12

Vaknade kl 14 och insåg att jag nog behövde rappa på om jag skulle hinna med dagen. Så fort ner och slängde i mig frukost och sen bar det av mot Jakobsbergs centrum. Där gick jag och köpte presenter till Martin och Simon som fyller år nu i veckan men Martin firades idag. Sen gick jag in på apoteket och köpte koffein tabletter som ska hjälpa mig att gå ner i vikt om man tar de innan man går ut och går på morgonen. Så det ska jag börja testa nu, för missade promenaderna förra veckan pga att jag bytte arbetsplats, så var tvungen att gå upp tidigare.
Men sen iaf så åkte jag hem och duscha och satte på mig kläder och stack till Martin. Kom dit lite tidigare än de andra för att jag skulle på match sen så ville få lite mer tiden med pojken. Så blev bjuden på lite kaffe och lussebullar och satt och snacka lite innan jag vid 18 fick dra mig mot Helenelund och matchen mot Doorslammers. Det var ingen välspelad match från våran sida denna gång. Vi spelade mycket bra framåt och inte fullt så bra bakåt. Vi ska vara glada att vi öste in mål idag annars kunde det slutat på ett helt annat sätt. Doorslammers var grymma på att hitta in bakom våran backlinje med bollarna och gjorde alla sina 5 mål på det sättet. Vi gjorde annars 8 väldigt fina mål med mycket passar innan målen utom Tobbes solonummer då. Jag själv gjorde en stabil insats exklusive passen in i mitten som de kontra in ett mål på. Men det var annars det enda målet jag var inne på, så ett av 5 och det var mitt fel så godkänt.


Men time to sleep. Babas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0