18/12

Idag har jag jobbat sen direkt från jobbet till Jakan där jag mötte upp Jonas. Sen drog vi in till centrum och leta julklappar. Det tog inte alltför lång tid innan vi båda hittat julklapparna vi sökte. Var några besök in i olika affärer och sen stog vi där med de klappar vi hade som mål för dagen att köpa. Nu har jag bara två julklappar kvar att inhandla innan jag är helt färdig så att det är skönt. Men en sak jag märkte idag är skillnaden mellan mig och Jonas när vi handlar. Jag tar tid på mig och kollar på massa olika ställen som jag skrev om igår medan han går på impulsen och tar de första han tycker är bra. Det betyder inte att det är en dålig julklapp för det, tvärt om kanske den t o m är bättre för om man gillar något direkt så är väl chansen att den andra personen kanske också gillar den direkt. Men jag vet inte, känns inte som att det är min stil direkt, men det fungerar för honom, alla är vi olika.


Men nu sitter jag här och taggar till som fan inför julbord/firmafest imorgon på Långholmen. Det går rykten om fri dricka så oj vad jag kommer bryta på mina "dieter." Men men det är ju bara jul en gång om året så man får väl unna sig lite extra då. Är iaf det jag intalar mig själv nu såhär dagen innan.

Men ha de bra alla läsare så hörs vi.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

ni är väldigt olika ^^

2008-12-21 @ 19:50:30
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0